سروش ما را در آپارات دنبال کنید

  • 1
  • 2

در نظرسنجی انتخاب بازی برای رونمایی ماه، شرکت کنید

نوشته شده توسط مدیریت گیمی در .

0

رقابت بسیار حساس هست!

بنا بر نظرسنجی زیر، بازی بعدی برای رونمایی توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای انتخاب میشود.

از آنجا که اخبار این رونمایی از تلویزیون و رسانه ها پخش میشود، پس خیلی مهم است.

در گذشته، بازی شتاب در شهر2، موفق شد نظر ماطبان را جلب بکند و رونمایی بشود. پیش از آن بازی والیبال 2016 انتخاب اول مخاطبین برای رونمایی بود و حالا از بین 4 بازی زیر، انتخاب کنید:

در نظرسنجی زیر شرکت کنید:

 

 پایان نظرسنجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازیها به ترتیب در نظرسنجی بالا: چهره شیطانی، کوهستان سرد، فریاد آزادی: تنگستان، بردیا

 بعد از انتخاب بازی مورد نظر، اینتر را بزنید.

 

توضیحات این بازیها کم و بیش در سایت گیمی موجود است (و یا میشود)

 

 

 

 

ارسال ديدگاه (0 ديدگاه)

موانع سامان‌دهی عرضه بازی‌های رایانه‌ای/ کنترل این بازار محال است

نوشته شده توسط مدیریت گیمی در .

0
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

موانع سامان‌دهی عرضه بازی‌های رایانه‌ای/ کنترل این بازار محال است

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضمن برشمردن برخی موانع موجود در مسیر سامان‌دهی بازار بازی‌های رایانه‌ای، کنترل این بازار در نبود قانون «کپی‌رایت» را محال توصیف می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازار بازی‌های رایانه‌ای برخلاف بازار عرضه دیگر محصولات فرهنگی همچنان گرفتار نابه‌سامانی است؛ آن هم نه به معنای فاصله از ایده‌آل‌های فرهنگی و نرم‌افزاری بلکه به دلیل نبود تصویر واضح و مشخص از چرخه سخت‌افزاری عرضه و توزیع!

غالباً‌ هم در آسیب‌شناسی و ارائه راهکار برای عبور از این شرایط نگاه‌ها به سمت قوانین مکتوب و سیاست‌های کلان می‌رود تا مگر در مرحله تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری بتوان مرهمی برای این معضل پیدا کرد.

اما واقعاً چرخه توزیع بازی‌های رایانه‌ای در ایران آنقدر قوام‌گرفته و نظام‌یافته هست که بتوان انتظار سیاست‌گذاری، اعمال قوانین و نظارت بر کیفیت عملکرد آن را داشت؟ مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در پاسخ به این پرسش به خبرنگار مهر می‌گوید: واقعیت این است از آنجا که ما در کشور قانونی برای کپی‌رایت نداریم، اساسا هم نمی‌توانیم هیچ مدیریت کنترل منطقی بر این بازار داشته باشیم. این به معنای نبود مدیریت کنترل نیست؛ مدیریت هست اما تحقق آنچه به عنوان مدینه فاضله برای نظارت دقیق و کنترل کامل بر عرضه بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد، محال است.

کریمی قدوسی تأکید می‌کند: ما به صورت سالانه در ایران بین هشت تا نه میلیون هولوگرام برای درج بر روی بازی‌های خارجی میان شرکت‌های توزیع پخش می‌کنیم. این تازه حجم بازی‌های مجاز خارجی در بازار است. حجم بازی‌های غیرمجاز خارجی در بازار به مراتب بیش از این آمار است. توجه داشته باشید که تکثیر یک بازی غیرمجاز در بازار به راحتی خرید یک دی‌وی‌دی خام، دانلود محتوای یک بازی، رایت و تکثیر آن در بازار است. مقابله با این فرآیند هم فقط به صورت لحظه‌ای و ضربتی ممکن است.

وی افزود: مثلا در یک عملیات می‌توان تعدادی از این بازی‌های غیرمجاز را کشف کرد کمااینکه همین سال گذشته یکی دو میلیون نسخه از این قبیل بازی‌ها کشف شد. فرد عامل اما به راحتی می‌تواند باردیگر همین تعداد بازی را تکثیر و در بازار توزیع کند؛ به خصوص که جریمه سنگینی هم برای افراد متخلف در این زمینه وجود ندارد. به همین دلیل است که معتقدم تا زمانی که قانون کپی رایت به صورت رسمی وجود نداشته باشد و برای تخلفات جرایم سنگین تعریف نشود هیچ گاه نمی‌توانیم بازار مدیریت‌شده‌ای در عرصه بازی‌های رایانه‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای به وجه دیگر فرآیند نظارت بر عرضه بازی‌های خارجی در بازار هم اشاره کرد، ادامه داد: بازبینی برای اعطای مجوز به یک بازی رایانه‌ای فرآیندی به مراتب طولانی‌تر از نظارت بر یک فیلم سینمایی خارجی است. یک بازی باید تا مراحل پایانی اجرا و تست شود و این فرآیند گاهی چند ماه طول می‌کشد. به خصوص اگر یک بازی نیازمند ویرایش باشد؛ دیگر نمی‌توان مانند فیلم چیزی روی تصویر بیاندازیم و تمام؛ ویرایش بازی گاهی یک تا دو ماه زمان می‌برد.

کریمی قدوسی تأکید می‌کند: ما اگر عضو قانون کپی‌رایت شویم خود شرکت‌های تولیدکننده این ویرایش را انجام می‌دهد چراکه می‌خواهند این بازار را از دست ندهند، ولی وقتی در شرایط فعلی شرکت اصلی بازی‌ساز هیچ نفعی از توزیع بازی در ایران نمی‌برد چرا باید برای خواست ما فرصت بگذارد؟

ارسال ديدگاه (0 ديدگاه)

بک آپ / و چرا اتاق ویژه دو بازی جدید ایرانی در گیمی تشکیل نشده است؟

نوشته شده توسط مدیریت گیمی در .

0

سلام

با توجه به اشکال پیش آمده، از بک آپ حدود 20 روز پیش سایت استفاده شد و سایت به چند روز پیش بازگردانده شد تا مشکل حل بشود. بخشی از نظرات و ارسالها حذف شد که از شما پوزش میطلبیم.

اما اینکه چرا اتاق یژه دو بازی پلیس بزرگراه و جنون سیاه تا به حال در گیمی ایجاد نشده است:

1- منتقدین  ما از بازی پلیس بزرگراه خیلی راضی نبودند (بخصوص کنترل ماشین) و همچنین بخش آنلاین بازی را پیدا نکردند.

2- این دو بازی هرچند منتشر شده اند، اما تقریبا شاید بشه گفت کمیاب هستند.

3- منتقدین ما در حال بازی کردن بازی جنون سیاه هستند.

4-  ابتدای امر، بازی جنون سیاه نصب نمیشد و منتقدین گیمی با پشتیبانی ناشر بازی، گردو، تماس گرفتند و خوشبختانه گردو اقدام به تعیض دیسک بازی کرد به این ترتیب اگر شما هم در هنگام نصب بازی جنون سیاه دچار مشکل شدید، با پشتبانی ناشر بازی، گردو، تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۸۲۸۲۱۰
ارسال ديدگاه (1 ديدگاه)

دو بازی ایرانی رده بندی سنی اسرا را دریافت کردند

نوشته شده توسط مدیریت گیمی در .

-1
1

دو بازی ایرانی رده بندی سنی دریافت کردند.

  5566 زاراوان
١٣٩٥/٠٤/١٩
PC
٩ 5565 صدای فراموش شده ٢
١٣٩٥/٠٤/١٩
PC

صدای فراموش شده 2 نسخه دوم بازی صدای فراموش شده با عنوان سرنوشت است.

سبک آن ماجرایی (دوبعدی) اشاره و کلیک و با طرح و موسیقی ایرانی ساخته شده است.

 

بازی زاراوان در سبک استراتزیک و با فضای تخلی تاریخی (هخامنشیان)  ساخته شده است. تصاویر مرتبط با این بازی (که درمرحله آزمایشی است را) مشاهده میکنید:

ارسال ديدگاه (1 ديدگاه)

تریلر و قیمت شتاب در شهر 2

نوشته شده توسط مدیریت گیمی در .

0

بازی ایرانی شتاب در شهر 2 (سرعت شکنان) بزودی رونمایی رسمی و وارد بازار میشود.

از همین رو تریلر بازی و همینطور دو تصویر که دو طرح مختلف از جلد بازی است را در ادامه خواهید دید:

 

-تریلر بازی شتاب در شهر 2

تریلر رسمی بازی را در دو کیفیت معمولی یا بالا میتوانید دانلود کنید:

 دانلود کیفیت معمولی  13.17mb
دانلود کیفیت بالا 25.3mb

 

 

 

 

قیمت پشت جلد بازی 10.500 تومان هست؛ از همین رو شما رو به دیدن تصاویر روی جلد و پشت جلد بازی دعوت میکنیم.

طرح جلد بازی شتاب در شهر2 

طرح روی جلد بازی شتاب در شهر2

طرح جلد شتاب در شهر 2 طرح پشت جلد بازی شتاب در شهر2

 صفحه بازی را برای کسب اطلاعات بیشتر ببینید:

 

ارسال ديدگاه (19 ديدگاه)

بازی ایرانی

اخبار بازیهای جدید ایرانی را در سایت گیمی دنبال کنید و یا پیام رسان سروش: @bazieirani